lørdag 22. desember 2012

Lyslykter

Siden jeg fortsatt er hooked on zpagetti har det blitt heklet trekk til mange lyslykter nå i desembermørket. Det er mørkt og kaldt ute, så da trenger vi koselige lykter som varmer inne. Man kan jo spørre seg hvorfor jeg i grunn har heklet SÅ mange trekk til lyslykter? Jeg har jo ikke plass til alle i mitt eget hjem. Løsningen på denne plassmangelen i eget hjem er at lyktene må få bo i mine venners hjem. I den forbindelse kan mine kjære venner nå bare lure på hvilken farge, størrelse eller antall lykter som blir å finne under deres juletre i år.



  





Høyde: 17cm    Diamter: 8cm
LITEN LYKT
Garn: Hooked Zpagetti
Garnmengde: ca 1/4 nøste
Nål: 7

STOR LYKT
Garn: Hooked Zpagetti
Garnmengde: ca 1/2 nøste
Nål: 8

2 kommentarer:

  1. gleder meg! :)
    Nysgjerrig på hvor du har skaffet selve lykten fra?

    SvarSlett
  2. Begge lyktene har jeg kjøpt på min nye "nærbutikk" PLANTASJEN :) Bare til å gi en lyd om du ønsker at jeg skal kjøpe noen for deg :)

    SvarSlett